Klinik Pergigian Azman

Di Batu Pahat, terdapat pelbagai kemudahan kesihatan yang tersedia untuk penduduk setempat, termasuk klinik pergigian yang menyediakan rawatan gigi yang komprehensif. Klinik Pergigian Azman merupakan salah satu pilihan yang popular di kalangan penduduk Batu Pahat kerana perkhidmatan yang berkualiti dan staf yang berpengalaman dalam menangani pelbagai masalah pergigian, menjadikan ia destinasi utama untuk rawatan gigi di kawasan tersebut.
25a, Jalan Mengkudu, Taman Batu Pahat, 83000 Batu Pahat, Johor Darul Ta'zim, Malaysia
+60 7-438 0048
Klinik Pergigian Azman yang terletak di 25a, Jalan Mengkudu, Taman Batu Pahat, 83000 Batu Pahat, Johor Darul Ta’zim, Malaysia merupakan pilihan utama untuk rawatan pergigian yang berkualiti dengan kemudahan akses yang mudah kerana lokasinya yang strategik, dan boleh dihubungi melalui telefon di +60 7-438 0048 atau melawat halaman Facebook rasmi mereka di https://www.facebook.com/KlinikPergigianAzman/ untuk maklumat lanjut dan tempahan janji dengan pakar pergigian yang berpengalaman.
Maklumat lanjut
Lokasi Klinik Pergigian Azman
Klinik Pergigian Azman terletak di Taman Batu Pahat, Johor Darul Ta’zim, Malaysia dengan alamat lengkap 25a, Jalan Mengkudu, 83000 Batu Pahat. Lokasi yang strategik ini memudahkan pesakit untuk mengakses perkhidmatan klinik pergigian dengan mudah.
Perkhidmatan Klinik Pergigian Azman
Klinik Pergigian Azman menawarkan pelbagai perkhidmatan pergigian yang komprehensif untuk memenuhi keperluan pesakit. Dengan pengalaman dan kemahiran yang ada, klinik ini menyediakan rawatan yang berkualiti dan rawatan pergigian yang sesuai untuk semua peringkat umur.
Hubungi Klinik Pergigian Azman
Untuk sebarang pertanyaan atau untuk membuat temujanji, pesakit boleh menghubungi Klinik Pergigian Azman di +60 7-438 0048. Klinik ini juga boleh dihubungi melalui laman Facebook rasmi mereka di https://www.facebook.com/KlinikPergigianAzman/ untuk maklumat lanjut.
Kajian dan Ulasan Klinik Pergigian Azman
Klinik Pergigian Azman telah mendapat penilaian sebanyak 4.2 berdasarkan ulasan dan kajian daripada pesakit yang telah menggunakan perkhidmatan mereka. Ini menunjukkan tahap kepuasan yang tinggi di kalangan pesakit terhadap perkhidmatan pergigian yang disediakan.