Klinik Pergigian Rosila
Klinik Pergigian Rosila merupakan salah satu kemudahan penjagaan kesihatan pergigian yang terdapat di Kampung Kilim, Langkawi. Klinik ini menyediakan pelbagai perkhidmatan pergigian untuk membantu penduduk setempat dan pelancong yang memerlukan rawatan pergigian. Dengan staf yang berpengalaman dan peralatan moden, Klinik Pergigian Rosila berazam untuk memberikan perkhidmatan yang berkualiti dan mesra kepada pelanggan. Perkhidmatan yang ditawarkan termasuk pemeriksaan, rawatan dan pencegahan masalah pergigian.
Langkawi Mall, No. 21, Pokok Asam Kuah, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia
+60 4-966 1580
Klinik Pergigian Rosila yang terletak di Langkawi Mall, No. 21, Pokok Asam Kuah, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia, boleh dihubungi melalui talian +60 4-966 1580 untuk mendapatkan perkhidmatan pergigian yang berkualiti dengan kelebihan memiliki kemudahan lokasi yang strategik di dalam mall, membolehkan pesakit mendapatkan rawatan pergigian dengan mudah dan cepat serta perkhidmatan yang profesional daripada staf yang berpengalaman.
Jumaat | Tutup |
Sabtu | 9:30โฏPGโ6:30โฏPTG |
Ahad | 9:30โฏPGโ6:30โฏPTG |
Isnin | 9:30โฏPGโ6:30โฏPTG |
Selasa | 9:30โฏPGโ6:30โฏPTG |
Rabu | 9:30โฏPGโ6:30โฏPTG |
Khamis | 9:30โฏPGโ6:30โฏPTG |
Maklumat lanjut
Apakah Klinik Pergigian Rosila?
Klinik Pergigian Rosila adalah sebuah klinik pergigian yang terletak di Langkawi Mall, No. 21, Pokok Asam Kuah, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia, yang menyediakan perkhidmatan rawatan pergigian yang berkualiti dan profesional.
Bagaimana untuk menghubungi Klinik Pergigian Rosila?
Anda boleh menghubungi Klinik Pergigian Rosila dengan menghubungi nombor telefon +60 4-966 1580 untuk membuat temujanji atau pertanyaan mengenai perkhidmatan yang ditawarkan.
Di mana Klinik Pergigian Rosila terletak?
Klinik Pergigian Rosila terletak di dalam Langkawi Mall, yang terletak di No. 21, Pokok Asam Kuah, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia, membuatnya mudah diakses oleh pelanggan.
Apakah penilaian Klinik Pergigian Rosila?
Klinik Pergigian Rosila telah mendapat penilaian 3.3 di dalam platform penilaian, menunjukkan tahap kepuasan pelanggan yang sederhana tinggi terhadap perkhidmatan yang diberikan.